My thursday

Idag har jag tvättat och pluggat. Väldigt kul må jag säga. INTE! Ska fortsätta plåga mig själv och läsa lite mer om en stund och sen blir det sängen.

Jaja. Har tagit en skön dusch och smörjt in mig i brun-utan-sol. Vill vara brun och fin imorgon nämligen, för då blir det fäääst!! Mina fina vänner kommer hit på besök!!! Fyfanihelvtesjävlafanskap vad kul det ska bli! Aida har flyttat till en ny lägenhet så hon ska ha inflyttningsfest och en hel del vänner hemifrån kommer. Helena, Moa och Charlotte ska sova här hos mig, så det blir "fullt hus" om man säger så. Tänkte ställa klockan tidigt så att jag hinner handla, städa, plugga, fixa iordning mig och laga mat :) Detta kommer bli en BRA helg. En RIKTIGT bra helg.

Två bilder från igår:





Visst var min & Annas outfit fräsig?
Pannband och sverigetröja från Stadiums barnavdelning. Hett....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, varför hade ni det på er?

2010-03-05 @ 01:07:07
Postat av: Anonym

vi ville ha lite "os-klädsel" och tröjorna var billigast på barnavdelningen ;) det var ju tema os-erotik vettu. fast jag var nog inte speciellt erotisk...

2010-03-05 @ 15:07:15
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0