Monday

Gooodkväll!
Bloggtorka kan man nog kalla detta. Har ingen inspiration alls, men det kanske kommer framåt kvällen, vi får se.. För tillfället är jag bara så j*vla deprimerad över allt plugg. Det är så tungt.
Har ialla fall varit duktig och antecknat en massa från boken idag, så nu kan jag slappa med gott samvete om man säger så :)

Tänkte gå och handla lite mat till ikväll nu, måste äta något känner jag.. Något billigt & bra får det bli, för pengar är nåt som jag för tillfället har brist på. Men jag är student, så hallå, vad ska man förvänta sig? Blääääää.

Appropå pengar så shoppade vi i lördags, jag köpte bland annat en jättefin bh + trosor på H&M. Kan det vara därför jag har brist på pengar? :) Ialla fall så var det värt pengarna för fan så fina dom är :)



Leopard & rosa, precis vad jag gillar :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack för kommentaren. förstår inte hur jag kunde misslyckas. Men jag ska lära mig av mitt misstag och inte göra något viktigt en dag någon ska komma hit igen iaf :P de där underklderna passar nog dig perfekt, haha rosa OCH leopard! <3

2010-03-09 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0