It's spring!

Hellu :)
Detta har varit en bra dag. Jag har fått äta. Mums. Inte så mycket dock, blev mätt ganska fort men att bara få tugga på något var mmmm. Imorgon är det dags för pulverdag igen, yäää vad kul.
Idag har jag inte gjort mycket, pluggat lite och kollat på film. Jag har hört att man inte ska plugga så mycket dagen innan tenta och då fick det bli så. Känns ganska bra. Det ska bli skönt med onsdag imorgon, snart snart är denna kursen slut. Faaaan va underbart!! Byebye herr Mikrobiologi, kiss my ass.




Jag såg en humla idag, våren är hääääär mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

söt humla :) är inte pulvergrejerna dyra?

2010-03-31 @ 00:48:22
Postat av: Anonym

jo ganska, men jag slipper ju köpa mat dom dagarna så då tjänar jag in på det :) känns inte farligt alls i plånboken faktiskt

2010-03-31 @ 11:23:39
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0