Heldag med Sonja

Hallåhallå :)
Jag kom precis hem från stan, har spenderat dagen med min kära vän Kajsas mormor :) Hon bor ju också här i Jönköping så passade på att träffa henne :) Hon är så himla mysig! Pratsam och supergoo. Äldre människor är så härliga och jag älskar att lyssna på deras livshistorier. 
Vi träffades vid ett och åt lunch, sen gick vi på stan, kollade i affärer och fikade på Åhléns. Helmysig dag verkligen :) Och Kajsa vi saknar dig!! Längtar tills du kommer hem och kan komma hit och hälsa på oss båda :D

Tänker inte plugga speciellt mycket idag, har varken lust eller ork och jag tycker faktiskt att jag förtjänar att vila huvudet. Satt faktiskt nedgrävd i böckerna i sju timmar igår. Puuh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0