Devil Baby



Devil Baby är en elak liten rackare. Han har en kort stubin och ett hetsigt temperament.

Det finns många dryga typer därute som kan gå en på nerverna. Devil Baby älskar att djävlas med dom. Framförallt gillar han att ge sig på uppblåsta, arroganta och självgoda personer.

Devil Baby står inte ut med tråkmånsar som bara stjäl hans tid. Och han hatar ordvitsar.

Devil Baby hjälper dig att plocka ner alla dumdryga typer några pinnhål.



En sån här liten djävul sitter på min nyckelknippa. Köpte den på Rhodos i somras och tydligen finns dom även i Sverige nu. Amanda köpte fyra olika sorter med olika "funktioner" ;) 
Onödig men rolig liten sak. Jag brukar slänga den i väggen och låtsas att det är mitt ex när jag är på det humöret. Haha.


http://www.voodolls.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0