Baby baby baby

Hej.
Vilken kanondag :) Mycket plugg med fina vänner och mycket mycket skratt :) Fan vad glad jag är att jag flyttade hit. Har träffat världens härligaste människor. 
Anyway, nu väntar en helg med plugg och mitt enda fredagssällskap är böckerna. Låter inte det roligt? Jag vet att ni är avundsjuka.

Jag har förresten struntat i att köpa nytt busskort denna månaden. Tänker börja gå till och från skolan, och jag lovar er, hemvägen är världens träningspass. Uppförsbacke hela vägen. Lårmuskler here I come. 
Och vet ni vad? Jag köpte två "lådor" med Nutrilett och Allevo igår, så nu jävlar!! På måndag kör jag stenhårt! Byebye dumma extrakilon :D Med promenad, gym och lite pulverdiet så ska nog detta bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0