Tisdag!

Helluu!
Hoppas allt är bra. Själv mår jag finfint :) Har försökt plugga idag, men det går inget vidare. Har tappat motivationen helt. Känner mig dessutom helt instängd här i lägenheten. Jag vill ut och träffa folk, baaah.. Har dessutom fått världens skoskav så jag kan inte promenera heller. Tråkigt!

Nog om det. Jag har gett upp det där med att bara äta shakes, det funkar inte när man ska plugga och koncentrera sig, ialla fall inte för mig. Jag behöver energi för att orka läsa. Men man måste ju testa innan man kan uttala sig, right? :) Försöker få i mig ett riktigt mål om dagen åtminstone, funkar bra för mig.
Gud vilket deppigt inlägg detta blev känner jag. Jaja, nu ska jag äta lite mellanmål, keso! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0