Sleeeten

Hej!
Uuuh idag mår jag verkligen som jag förtjänar om man säger så. Det gick ganska vilt (stavas det så?!) till igår och jag & Elin kom inte i säng förrän halv fyra imorse. Men fan vad kul vi hade! Det blev helt klart mycket mer lyckat än vad jag trodde att det skulle bli. Även om vädret var skit och marken var lerig så hade vi väldigt kul. Jag träffade en massa personer som jag inte träffat på år & evigheter och det var verkligen hur underbart som helst :) Åååh vad roligt det var.

Annars så har det inte hänt mycket idag. Sov bort halva dagen och har inte gjort speciellt mycket nytta om jag ska vara ärlig. Jag, mamma & Madde åkte upp till affären innan och köpte massa gott och sen grillade vi. Det var sååå gott :)
Nu ska jag krypa ner i soffan och slappa, ha en fortsatt bra söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0