På promenad genom stan.......

Goooodkväll!
Kom precis hem efter en jätteskön långpromenad med bästaste Elin. Frisk lugt, motion och en massa tjöt. Trevligttrevligt :)
Har bestämt mig för att försöka gå ut och gå minst en timme varje dag. Jag tycker att det är hur skönt som helst och dessutom vill jag ju gå ner lite i vikt. Varje dag ska jag också göra: 25x3 situps, 15x3 armhävningar, 15x3 rygglyft, 25x3 rumplyft och 15x3 "kissande hunden". Det tar egentligen inte lång tid alls, så jag förstår egentligen inte varför man inte skulle göra det :) Nu jääävlar!!

Nu måste jag gå och lägga mig, klockan ringer 04:45 imorgon så det är nog dags för en dejt med kudden nu skulle jag tro.
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0