Midsommar!

Godmorgon sunshines!
Idag är det midsommar, wiihooo :D
Jag har precis ätit frukost, jag och mamma satt ute på altanen i det underbarara vädret och drack kaffe och läste morgontidningen. Precis som det ska vara på sommaren.
Detta måste vara den första midsommaraftonen på länge då det inte regnar. Jag kan åtminstone räkna tre år tillbaka i tiden, och varje gång har det regnat, ialla fall där jag har befunnit mig. Men inte idag :D Solen skiner och det är vaaarmt, bättre blir det inte.

Nu ska jag åka upp till affären och inhandla det sista, sen åker jag till Öjersjö. Ska fira midsommar hos min fina Helena detta året. Jag är taggad som fan, det kommer nog bli riktigt kul :D



Glad midsommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0