Jobbat

Hej!
Nu är jag äntligen hemma, hemma på riktigt alltså. Och det är hur skönt som helst verkligen. Ingen skola på över två månader, jag kan knappt fatta det :)
Igår firade vi mina fina underbara tvillingar, 21 år blir dom. Det var jättetrevligt :) Vi åt en massa god mat, skrattade och hade skitkul. Det var sjukt längesen jag träffade dom så det var ett riktigt härligt återseende, har saknat dom MASSOR !

Idag har jag varit inne och jobbat några timmar på sjukan, det var lite kris så täss fick rycka in som räddaren i nöden ;)
Det blir förresten inget cykelrace för min och Elins del i år. Det har varit lite struligt och ont om tid till planering. Dessutom är vädret verkligen skit idag, det blåser och regnar. Och jag känner inte direkt för att bli förkyld. Kanske går vi till festen sen, vi får se.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0