Grill

Hej!
Igår var en riktigt lyckad kväll. Vi var hemma hos Elin från klassen och grillade, drack öl och spelade spel. Huuur trevligt som helst. Lugna hemmakvällar är underskattade. Tyvärr glömde jag min kamera så jag har inga bilder.

Och idag.. har jag pluggat tyvärr. Inte kul alls, jag är jätteskoltrött och vill bara sluta nu. Men vi ska nog klara detta också.
Nu ska jag göra mig iordning lite och ta bussen ner till stan, det är tydligen lite grillning på stranden. Jag ska varken grilla eller dricka nåt, tänkte ta det lugnt ikväll också eftersom jag måste tentaplugga imorgon. Men lite trevligt umgänge tackar man ju inte nej till :)

Ha en fortsatt fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0