Cykelrace på lördag ?

Hej!
Jag och Elin har tänkt att vi ska vara med i Cykelracet på lördag, klä ut oss och vingla runt på varsin cykel. Som en kul grej :P Jag har aldrig varit med innan och nån gång ska väl bli den första antar jag.
Just nu känner jag mig dock inte sugen alls.. Det känns som att jag har lämnat hela Bollebygdsgrejen bakom mig, på något sätt.. Visst, jag ska tillbaka hem på fredag och jag ska bo där hela sommaren, men det är INTE för att jag älskar stället. Det är för att min familj och många av mina vänner finns där, samt mitt jobb. Och så är det ju nära till underbara Göteborg och mina vänner där. Inget annat lockar mig. Men som sagt, det kan bli en kul grej. Vi får se.. Funderar på att spöka ut oss till pirater, lätt som en plätt :)



Gillar outfiten.

Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, låter kul. Jag har inte heller varit med någon gång, men i framtiden kanske. Som du säger, man har lämnat Bollebygd bakom sig, haha. Men cykelracet kanske vore en kul grej trots allt. :-)

2010-06-09 @ 17:54:02
URL: http://www.janejohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0