Baaaaaaaaaaah

Uääk, jag har tappat blogglusten. Har inte haft något lust att sitta vid datorn överhuvudtaget de senaste dagarna. Och jag måste säga att det har varit jävligt skönt. Jag har aldrig varit någon datornörd så det var inte direkt något problem att hålla fingrarna borta från tangentbordet. Datorn är egentligen bara slöseri av tid.

Helgen har varit bra! Jag, mamma, mormor och Madde var i Torekov hela helgen. Det ligger lite utanför Båstad och det är himla mysigt. Tyvärr var vädret inte så roligt, men vi hade det bra ändå. Kollade prinsessbröllop och åt gott :)

Nu ska jag och mamma ge oss ut på en liten powerwalk med stavar och hela kittet. Vi var ute igår också och jag bara älskar det :) Man känner sig så pigg och glad efteråt :) Och man måste ju tänka på formen ;)


Kommentarer
Postat av: Kaj

Åh Torekov, kommer du ihåg alla galna bilder vi tog där? Och muffarna... Fast vädret var inte så bra då heller. Men kul hade vi! Nu saknar jag kommentarer från dig! Puss!

2010-06-23 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0