Skövde nästa!

Hej!
Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Dagen har varit ganska seg, jag har varit trött och dessutom började dagen dåligt. Jag försov mig. Hade råkat ställa klockan på 06:50 när det egentligen skulle vara 05.45, smart..

Nog om det! Imorgon är jag ledig och fyfan vad underbart det ska bli! Ikväll tar jag tåget in till Göteborg och möter upp Zara för att åka upp till Skövde :) Vi ska till Skara Sommarland imorgon och busa! WOHOOO!! :D Haha.
Dooock missar jag mer än halva matchen ikväll, riktigt tråkigt :/ Jag hoppas att Spanien vinner, men jag har en känsla av att Holland tar hem det. Vi får se.. :)

Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0