Promenad

Hej!
Jag ska alldeles strax ut och gå, känner att jag behöver röra på mig efter helgens bravader. Jag har varit så äckligt onyttig. Festen i lördags var dock riktigt lyckad, jag älskar verkligen hemmafester :) Det är mycket roligare än att gå ut tycker jag! Jag har så roliga jobbarkompisar så det är inte sant. Love it.

Igår var det söndag och "dagen efter" och jag var riktigt seg och onyttig. Jag åt både McDonalds, pizza och godis - på en och samma dag. HAHA! Så jävla vidrigt, känner mig flötig ända in i benmärgen. Jag äter nästan aldrig sån skitmat annars men igår satte suget in och nöden har faktiskt ingen lag ;) 
Jag ska därför ut och bränna lite kalorier nu, ha det gött sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0