Lördag

Hej!
Idag har jag mest tagit det lugnt och njutit av att vara ledig, finns inte så mycket att berätta. Jag sov ut ordentligt imorse och gick sedan ut och powerwalkade i en timme, jätteskönt verkligen. Det rensar huvudet och frisk luft är ju aldrig fel. Nu ska jag och Madde strax åka iväg och köpa godis och hyra film till ikväll :)

Jag hade riktigt kul igår :) Åkte in till stan vid halv nio och mötte upp Aida, Maz och Sandra. Första delen av kvällen var vi på Charlies änglar, ett mysigt förfestställe som jag inte har varit på innan men som jag säkert kommer att gå tillbaka till. Därefter gick vi vidare till Deep. Dom hade nån sorts "Brazilian Carnivale" med halvnakna dansande tjejer och killar med trummor, men musiken var verkligen hur bra som helst -  R&B all night long, det bästa som finns om man vill dansa!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0