Lön, nu tack !!

Gode gud vad shoppingsugen jag är ! Det känns som evighetersedan som jag köpte något och jag längtar sååå tills lönen kommer. Det första jag ska göra är att beställa hem löshår ! Jag har inte använt det på nästan ett år och nu är jag sugen på riktigt långt hår igen. Det är så jäkla fint! Inte för att mitt egna hår är kort, men jag vill ha riktigt låångt hår nu! Och en liten förändring är ju aldrig fel. Jag måste även köpa nytt läppstift, väska (har förstört axelremmen på min favorit) och lite annat smått och gott. Sen ska resten gå till min USA-resa :) Wohooo!


Före


Efter

Håller mig dock till mitt blonda.. även om rött är väldigt fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0