Life

Jag tänker mycket, för mycket skulle jag tro. Igår när jag skulle sova så låg jag och tänkte på varför jag inte är 100 % nöjd med mitt liv. För det är jag inte, tyvärr. Jag känner mig ofta ensam även om jag har en massa underbara vänner och en jättefin familj. Om man ser det ur den synvinkeln så är jag verkligen inte ensam. Jag har vänner och familj, men ändå så saknar jag något. Och jag vet precis vad det är. Jag vill verkligen träffa någon och bli kär igen. Jag hatar att vara singel, hatar hatar hatar. Jag är inte desperat och jag kastar mig aldrig in i något, absolut inte i ett förhållande. Det kommer jag aldrig göra, men jag är så jävla trött på att vara "ensam". Jag vill bli käääääär, för det är fanimig den bästa känslan i hela världen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0