Life is good

Yäääy :) Jag har haft en jätteskön ledig dag idag. Jag, papi och Madde åkte iväg till Falkenberg & Varberg. Vi hälsade på våran farbror som bor i Varberg, åt glass på Tre Toppar och lite annat mysigt. Jag älskar att göra små miniresor på mina lediga dagar och utnyttja tiden till max :)

Imorgon ska jag åka in till Göteborg och möta upp Helena efter jobbet. Hon kom med ett förslag om vad vi skulle göra och för en gångs skull blir det inte bara fika och shopping. Vi ska fiska. HAHA, hon är fööör skön. När fiskade jag senast? 10 år sen eller nåt.... :P Man får väl hoppas att man lyckas få en liten makrill !



På motorvägen hade det inträffat en olycka och vi fick stå stilla i nån timme, så vi roade oss med att ta lite kort i bilen


Det är inte varje dag som man promenerar på motorvägen


Pappa & syster :)


Kaffepaus


Tre toppar har den bästa glassen. Det ser ut som en sörja men fan va good den var!


Kvällens mysoutfit, HAHA. Jag byter alltid om till mysbyxor eller leggings när jag kommer hem, det är det bästa som finns :) Snygg fläck btw, tvätten nästa !


Kommentarer
Postat av: Kaj

Mysigt!! :D 10 dagar kvar muffen!

2010-07-27 @ 04:37:05
Postat av: Ellinor

Har du gått ner i vikt nu under sommaren? Dina ben ser så smala och fina ut :D



Inget stort knä där inte! ;)

2010-07-27 @ 11:37:06
URL: http://livetsomellie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0