Ledig

Godmorgon!
Idag är jag ledig :) Jag passade på att sova ut ordentligt för jag var verkligen jättetrött igår, somnade i soffan framför tvn och fick släpa mig till sängen. Nu känner jag mig ialla fall riktigt utvilad och pigg, härligt.
På tal om annat, jag tror fanimig att jag är synsk eller nåt - sa jag inte att det skulle vara dåligt väder när jag är ledig? Vad är det inte då?? MOLNIGT och svalt! Jag som hade planerat att ligga ute och sola hela dagen :( Typiskt.

Igår blev det världens bråk på jobbet. Det var verkligen skitjobbigt och nu känner jag inte alls för att jobba imorgon.. :/ Hoppas att det löser sig, snart.

Nej nu ska jag gå ut och ta en promenad! Ha det gött.
Pusskram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0