Jobbhelg nästa

Eclipse var underbaaaar! Bättre än dom båda första tycker jag :D Första filmen brukar vara svårslagen men jag tycker att den var bättre ! Nu ska jag köpa den sista boken och läsa den innan filmen kommer, ooooh jag längtar redan :)

Dagen idag har varit bra. Finns inte mycket att säga, jag har jobbat. Sov dåligt som fan inatt, eller rättare sagt inget alls, så jag har varit äckligt trött idag. Och nu ska självklart värmen komma i tid till min jobbhelg. Jävligt passande. Jag skulle ge mycket för att få ligga ute i solen imorgon. Med några kalla öl, mmmm :) Men det får väl bli om två veckor eller så, fast då regnar det väl. Det ger jag mig fan på. Haha. Är en riktig pessimist just nu känner jag . 

Nej nu ska jag grilla lite på altanen. Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0