I love music

Hej!
Jag är fortfarande hemma hos Amanda :) Vädret är verkligen skit idag, så vi bestämde oss för att vara hemma och ta det lugnt istället för att åka iväg. Regnet kan verkligen förstöra, blää.
Igår hade vi ialla fall jättemysigt! Vi satt uppe till fyra och bara snackade och lyssnade på musik. Hur skönt som helst verkligen :) Innan det var vi i Borås och fikade på Viskan med Elin, Moa och Johanna, mycket trevligt.

Just nu sitter jag och lägger in en massa musik i min ipod. Har inte orkat göra det tidigare men nu har jag verkligen tröttnat på skiten. Jag laddar inte ner längre men nu har jag fått en massa musik från Amanda som jag håller på att fixa med.
Ikväll blir det nog en powerwalk, känner att jag behöver röra på mig lite. Jag älskar att vara ute och gå med bra musik i öronen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0