Hot hot hot!

Ni måste ju tro att jag är schizofren eller nåt. Ena dagen skitledsen och nästa jätteglad. Jag är inte sjuk, det har hänt mycket det senaste bara. Både bra och dåliga som sagt.

Anyway, herregud vad varmt det har varit (och är) idag. Det känns som att man är i Turkiet eller nåt, helt galet. Men ag tänker inte klaga, det är gött. Dock har jag jobbat hela dagen så jag har bara kunnat njuta av värmen under rasterna :/ Men dagen har varit riktigt bra och rolig trots allt. Vi är en massa unga som jobbar i helgen, både i köket och på transport :) Jag fick köra Emils truck och det var fan så mycket roligare än mina arbetsuppgifter, haha. Tror att jag ska satsa på det istället ;)
Nog om det, nu ska jag ta en dusch, grilla lite och därefter blir det nog fotboll skulle jag tro :) En lugn kväll alltså, börjar ju sju imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0