Hårsnack

Nu har jag duschat av mig och ska kolla ut kläder till ikväll. Jag tvättade håret igår så jag struntade i det idag. Jag har världens fulaste duschmössa som jag brukar ha på mig för att håret inte ska bli blött, den är rosa och gul och ska föreställa en muffin med massa strössel och ett stort körsbär på toppen. Den är så jääävla ful och jag skrattar varje gång jag ser mig själv i spegeln, haha!

Appropå hår, när jag klippte mig senast så sa min frisör till mig att man bara ska tvätta håret en gång i veckan, mer behövs inte. BULLSHIT sa jag. Jag skulle aldrig stå ut att gå med otvättat hår i en vecka, där går min gräns. Det spelar ingen roll om att det är bra och att det motverkar slitet hår. Jag skulle inte stå ut. Jag tvättar mitt hår var tredje dag och det funkar utmärkt för mig.


Kommentarer
Postat av: Kaj

HAHA, SNÄLLA SNÄLLA, lägg ut en bild på dig som en muffin! jag skulle allt behöva mig en duschmössa, har ingen duschslang för här i USA klassas det som något handdikappade har XD

<3

2010-07-17 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0