Fredag

Hej!
Kom hem för en stund sen, jag har jobbat hela dagen och är helt slut nu.. Dagen har varit väldigt rolig och givande trots allt :) Jag har stått i kassan i restaurangen hela dagen, vilket jag tycker är skitkul. Jag älskar att lära mig nya saker. Dessutom var jag "lärare" åt en ny tjej på morgonen. Jag blir ofta placerad tillsammans med dom nya nuförtiden och det känns ju ganska positivt måste jag säga :) Jag känner verkligen att jag klättrar uppåt på karriärstegen! HAHA ;D

Igår var jag och Zara ute och sprang och det var verkligen skönt. Vi trodde nog båda att det skulle gå ganska dåligt men vi klarade det fint, stannade inte en enda gång. Så jävla bra :D Gött som fan var det, hoppas på en repris imorgon efter jobbet.

Några bilder från i onsdags:






Kommentarer
Postat av: Kaj

ser ut som en mysig sommardag :)

2010-07-10 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0