Ett tecken på att man har tråkigt:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite småseg är jag allt
Favoritgodis: Dom där svartaröda stora dödskallarna är goda ;) 
Är det nåt du absolut inte äter: fiskgratäng
Kläder just nu: träningskläder - svarta mysbyxor, t-shirt och sport-bh
Musik just nu: Kid Rock :)
Vad sa du senast: Det kan du väl göra
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-tal kanske?
Sommarplaner: Jobba och slita. Sen USAAAAA!
Fisk eller badkruka: Beror på humöret och vattnets temperatur
Saft eller alkohol: Gillar inte saft så mycket. Så får väl säga alkohol, till fest :)
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sooool !
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat för några år, en båt och en fin vän ;)
Spelar du nåt instrument: Nej, men när jag var liten spelade jag fiol, haha
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska
Sparare eller slösare: Mitt emellan. Jag älskar att shoppa men kan vara jävligt snål om jag måste
Bästa film: Finns många bra. Nyckeln till frihet är fin :)
Tror på liv på andra planeter: någonstans ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Oohja, inget man glömmer direkt
Älskar du henne/honom fortfarande: I wish I did :/
Har du några homosexuella vänner: nepp inte vad jag vet
Tror du på mirakel: jadå, men jag har aldrig upplevt nåt större mirakel ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, men till en viss gräns..
Ser du på kärleken som ett misstag: Konstig fråga?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: om det är dåligt väder är bio gött, annars väljer jag promenad
Är du kittlig: ja ganska, men jag var mer kittlig när jag var yngre
Snarkar du? Haha, ja det händer
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? Nej inte speciellt, finns vissa små äckel dock
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: otålig och nyfiken
Det här är jag bra på: jag är omtänksam, glad och bra på att lyssna
Bästa bok? är ingen bokmal direkt, men Twilight-böckerna är bra!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga
Vad vill du jobba som? barnmorska :)
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? McDonalds hamburgare får det bli
Skriver du dagbok? Nej, om inte bloggen räknas som en dagbok? ;)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag är redan piercad. Jag vill absolut tatuera mig - nacken, handleden och foten
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag tycker om att ha det städat, men ibland kan det se ut som helvetet
Gungar du på stolen? Nej, men jag gjorde det alltid när jag var liten
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja!
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Är du rädd för blod? Nej inte speciellt. Men i för stora mängder är det inte så trevligt..
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? Det skulle vara i duschen då hah
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? Japp
Vad gör du om du får hicka? sväljer medan jag håller andan
Röker du? Tyvärr
Snusar du? Det händer
Använder du knark? Nej för fan
Kaffe, te eller inget? Både och :)
Har du en besatthet? Nejnej


Okej det där var typ det mest onödiga jag gjort på länge, haha. Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen. Jobb imorgon, like always ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0