Bloggen.

Bloggen känns bara så sjukt tråkig just nu. Så grå och tom. Det enda jag har gjort dom senaste fem veckorna är att jobba och jobba och jobba. Det är gött men samtidigt tråkigt. Det finns så mycket som jag vill göra men som inte hinns med. Jag kan inte säga att min sommar har varit speciellt händelserik hittills, pga allt jobb. Men samtidigt behöver jag pengarna. Jag jobbar så otroligt mycket och när jag väl är ledig är jag så trött att jag knappt orkar hitta på något alls. Att berätta om mina dagar känns därför inte speciellt kul. Det är inte roligt att läsa om att jag har jobbat, eller tränat. Eller något annat alldagligt. Jag ber om ursäkt för det. Jag har två veckor kvar av mitt semestervikariat och sen väntar lite ledighet. Gud va jag längtar !

Anyway, nu ska jag åka iväg och hyra lite film. Känner att jag förtjänar det efter en lång jobbhelg, dessutom är det världens bästa film-mys-väder idag ! Wiie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0