Tik tok

Godmorgon!
Imorse hade jag ställt klockan på halv tio för att gå upp och träna. Jag var verkligen jättetrött, låg uppe och pratade med Zara till sent så jag får väl skylla mig själv :P I alla fall så vet du att jag alltid finns här för dig. Hoppas att du mår bättre idag.
Elin kom och hämtade mig vid tio, det blev ett gött pass idag. Mycket nöjd! Vi har suttit ute i solen på min altan ända tills nu, pratat om livet och njutit av det underbara vädret. En sån här dag vill man vara uppe i fjällen.

Nu ska jag fixa lite viktiga grejer inför flytten. Jag måste göra adressändring, fixa med csn, bredband, osv. Skittråkigt men måste göras.
I eftermiddag åker jag och mamma till Ikea. Wohoo! Jag älskar Ikea, jag kan vandra runt därinne i en evighet :)

Kajsa, hoppas du hade kul på partyt i NYC! Tänker på dig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Carlsson

Jag ska plugga till förskolelärare :] så det blir nog bra!



Jag tänker med på Kajsa, hoppas det går fort tills hon kommer hem :d

2010-01-11 @ 15:05:49
URL: http://mikaelapcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0