Tandläkare och vänner

Fuuck jag hatar tandläkare. Hatar hatar hatar. Tror att jag fick allvarliga men för livet efter min tid som tandställningstönt. Jag och min räls gick nämligen och hälsade på fru tandläkare sisådär en gång varannan månad. Sen dess har jag hatat det, verkligen hatat. Så idag var det alltså dags för ett härligt besök. Det gick fort, men faan vad ont det gjorde! Hon körde in ett vasst smalt verktyg i mitt tandkött vid visdomstanden och rörde runt som bara fan. Och hon brydde sig inte precis om att jag sprattlade med benen, gav ifrån mig groteska läten, att det blödde i hela käften på mig och att jag grät en skvätt. Det låtsades hon inte om, nejdå, jag tror hon njööt. Njöt att få pina mig och mitt inflammerade tandkött. Blä jag hatar tandläkare. Men nu är det ialla fall över. Det positiva är att jag inte behövde dra ut någon tand och att jag slapp betala.

Jaja. Därefter ringde Alexsandra och frågade om jag ville ses. Och självklart ville jag det! Åkte in till stan och fixade lite småsaker och mötte sedan upp henne vid bussen. Vi åkte hem till Lina och hennes tjockismage. Det är ju snart dags, den sista januari är bebisen beräknad. Mysigt! Vi drack kaffe och tjötade om allt och inget. Mycket trevligt!

Nu ska jag kolla lite film med Mami och Madde, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0