Snö försvinn

Usch vad tråkigt, snoret rinner och ögonen svider. Blääää. Nu vill jag bli frisk! Och så vill jag ha vår.. Skönt att vara hemma hos familjen en dag som denna, bli ompysslad och ha det mysigt.
Jag har hunnit med en del plugg idag också, känner mig skitduktig. Så nu ska jag belöna mig med lite fika :) Muuums.
Orkar tyvärr inte uppdatera ordentligt. Förkyldningen har gjort mig seg och trött. Kanske skriver mer ikväll.

Förresten, tack för en jättemysig kväll igår tjejer. Jag hade galet kul! Skrattade så jag grät.... Hihi. Ses om en vecka!


Jag vill ha vår och fint långt hår igen!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej gumman!

förstår att det är mysigt att vara hemma och bli ompysslad. Hade gärna skypat med dig om du kan. Om du hinner se detta så är jag hemma större delen av dagen idag annars kanske vi kan få till det någon dag i början av veckan? PUSS

2010-01-31 @ 19:32:00
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0