Skolan kommer bli min död

Första dagen i skolan och jag vill bara dö. En mycket mycket tuff start måste jag säga! Jag är i chock ärligt talat. Jag ska läsa sisådär 300 boksidor (om inte mer och dessutom är en del på engelska) samt en massa artiklar till typ onsdag? Tror jag skrev ut ungefär 100 sidor artiklar idag.. Detta är verkligen en omställning, inte alls som gymnasiet. Här måste man verkligen ta eget ansvar, annars skiter det sig.
Men jag har ialla fall fått mina böcker :) Jag var och hämtade dom på Dalviks Coop innan, 1780 spänn gick kalaset på. Hoppas det är värt det.

Just nu är jag bara så förvirrad och spänd av allt nytt att jag bara vill gråta. Tror dock att min tomma mage kan spela in lite också.. Så nu ska jag göra mig lite pasta med pastasås, mums. Hoppas att jag mår bättre efter det.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag: =)

2010-01-25 @ 20:29:29
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0