Sittning imorgon!

Hej :)
Idag har jag pluggat hela dagen och jag har fortfarande inte läst klart allt.. Ångest.
Jag följde ialla fall mammas råd och gick och tränade för en stund sen. Det var skönt att få vila huvudet en stund.. Jag har ju ett gym/träningsrum i bottenvåningen. Kanon :)
Nu ska jag snart göra iordning lite mat och fortsätta läsa. Baaaaaah!

Imorgon ska vi ha sittning med musikaltema. Mitt lag ska klät ut sig i chicago-stil. Jag vet knappt vad det är? Lite pinuppa verkar det som.. Hoppas att det blir kul :) Nu ska jag lyfta min rumpa från stolen och börja göra lite nytta.

Puss & kram





Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki allt bra?

2010-01-26 @ 23:42:44
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Kajsa

träningsrum i källaren? fyfan vad bra! slippa lägga pengar på gym ju!

2010-01-27 @ 03:17:04
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0