Sista dagen på jobbet..

Heej.
Jag är skittrött och vill bara sova. Jag blir en bitch när jag är trött så jag borde egentligen bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.
Anyway. Dagen har varit jättebra, men lite jobbig på samma gång. Det var sista dagen på jobbet och alla avsked och kramar var jobbiga. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag kommer sakna jobbet och mina jobbarkompisar, ialla fall en stor del av dom. Underbarare människor får man faktiskt leta efter (med undantag självklart). Jag kommer sakna er alla en massa!! Jag ska försöka få in lite jobbtider på helgerna , för jag lär ju behöva pengarna :) Så ni lär inte slippa mig helt och hållet, men det beror ju på hur skolan går också.

Jag börjar bli nervös nu. Jag drömmer konstiga drömmar nästan varje natt. Vaknar av att jag skriker rätt ut i luften och grejer. Creepy.



Jag och älsklingstobbe på min studentbal 2008. Jag älskar den här bilden, den betyder mycket för mig. Jag ska rama in den och ha i mitt fönster så att jag kan titta på den varje dag, när jag vill :)
Foto: Kajsa


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj, de där drömmarna får du berätta mer om imorgon!

2010-01-14 @ 00:00:43
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0