Sick and tired

Hej!
Idag mår jag piss. Jag vaknade av att jag hade sjukt ont i min hals och hela kroppen kändes febrig. Jag antar att det har att göra med allt festande den senaste veckan. Det kan ju bara inte vara hälsosamt och igår var nog droppen.
Jag hade förövrigt skitkul igår på sittningen. Vi sågs vid fyra och förfestade, sen bar det av till sittningen som var hur kul som helst. Jättegod mat och roliga spex. Därefter var det lite mellanfest och sen kåren. En bra avslutning på en underbar inspark. Och jag måste hålla med vad jag tidigare hört så många andra säga; insparken har varit något av det roligaste som jag har varit med om. 

Förövrigt så har jag suttit inne i lägenheten och läst hela dagen. Segt måste jag säga. Men jag känner mig riktigt ur form för tillfället och orkar ändå inte göra något annat, dessutom har jag äckligt mycket att läsa. Inte kul alls. Det är vid sånna här tillfällen som man önskar att man bodde hemma och hade nån som tog hand om en.  



Jag igår. En liten sneakpeak på mitt badrum får ni också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0