Packa packa packa

Gäsp. Idag är det fredag och jag är ganska seg i kolan. Jag satt uppe till halv två inatt och brände ner alla min bilder på cd-skivor. Jag tänker inte göra samma misstag igen, så att alla fina minnen fösvinner, om denna hårddisken också skulle gå sönder. Men nu är dom nedbrända och säkra, forever and ever.

Imorgon går flyttlasset till min nya lägenhet i Jönköping, så jag håller på att packa för fullt. Gud vad tråkigt det är. 
En konstig och lite obehaglig känsla har börjat infinna sig inom mig. Om tre dagar sitter jag i skolan.. Nervöst? Ohja.



Många tankar i huvudet just nu..


Kommentarer
Postat av: moa

du kommer få skitkul <3

nollningen är skoj (var på min skola iaf)

haha!

ska ni ha overall? tror min låtsassyrra var tvungen att ha et i höstas.. tror det är i jkpg hon pluggar

2010-01-15 @ 19:20:49
URL: http://xelalovesya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0