Lovely thursday

Godmorgon!
Jag är i full gång med att fixa och dona. Jag håller bland annat på att lägga över alla mina bilder till min externa hårddisk som jag fick i födelsedagspresent. Och det tar ju år.. Min gamla gick ju sönder och jag är fortfarande jävligt sur över det. Menmen, that's life :(

Jag har även hunnit äta lite frukost, äggröra med lite skagenröra, juice och te. Jag försöker följa gi-metoden så mycket som möjligt just nu och i kokboken som jag köpte finns det en massa olika förslag på nyttiga frukostar. Jag har faktiskt börjat se resultat, jag är mindre vid höfterna och det tycker jag är jättekul. Jag hatar när det liksom syns en liten valk där när man har tajta linnen och toppar. Fy.

Moa ringde precis. Hon kommer hit om en liten stund och sen ska vi upp till centrum och luncha, trevligttrevligt :)
Nu ska jag gå och göra mig iordning. Puss!

Blir det skype ikväll Kajsa? Runt åtta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0