Lördag

Nu ska jag gå göra mig iordning lite, eller fräscha till mig lite ialla fall. Tänkte ta bilen och åka hem till Emelie en stund. Hon fyller år på måndag så det skulle tydligen firas lite ikväll. Dock ska jag jobba imorgon, så jag följer inte med ut. Vill träffa Zara en sista gång innan hon åker tillbaka till Skövde. Vi har inte hunnit träffas så mycket nu när hon har varit hemma över jul, tråkigt men sånt är livet. Jag skyller på mitt jobb :/


Denna är till dig Kajsa. Tycker att den är så himla fin. Som alla deras låtar, jag tänker alltid på dig när jag lyssnar på GGD. Jag älskar dom nästan lika mycket som jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh hjärtat. Jag satte på ggd på spotify och tänkte på dig. Vill prata med dig en dag när vi båda ´är pigga och taggade! ;D Älskar dig med

2010-01-03 @ 01:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0