Jönköping

Jag lever! Har äntligen fixat bredband här i lägenheten, det enda som saknades :)
Jag vill börja med att säga grattis till Lina som fick en liten kille imorses!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Här i Jönköping är allt kanon. Jag älskar staden och min lägenhet känns redan som hemma. Första dagen i skolan var pirrig, jag var jäävligt nervös kan jag lova och fick inte så många timmars sömn inatt. Men nu känns allt väldigt bra! Jag är hemma en snabbis för att äta lite och fräscha till mig. Vid sex ska jag vara tillbaka på skolan igen för ännu mer lekar. Ska bli skoj! :D

Skriver mer ikväll om jag orkar. Och lite bilder på lägenheten kommer snart :)
Pusshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Kajsa

yes :D hor av dig nar du vet en dag du vet att du kommer vara hemma vid 18-21 sa far jag hora allt om ditt nya liv!! PUSS

2010-01-18 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0