Jag hatar 3 !!

Jag är så förbannad just nu. Jag köpte en ny telefon för tre veckor sen och var tvungen att göra en nummerflytt som skulle ta 5-8 arbetsdagar. Tills dess skulle jag gå runt med båda telefonerna eftersom jag hade två olika nummer till två olika telefoner. Grejen är att numret fortfarande inte har flyttats och det har gått tre veckor!! Jag är så jävla arg. Ringde kundservice och dom skulle försöka fixa allt så snart som möjligt. Det tror jag knappast att dom kommer lyckas med. Dom är värdelösa. Jag hatar 3.

Nu ska jag fixa iordning mig och sen ringa vaktmästaren. Jag ska få en genomgång av tvättstugan. Wohoo vad roligt.
Ikväll blir det talangjakt och utgång, wiiie! :D


suddigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0