It's mine. Only mine.

Hej :)
Idag har jag varit i Jönköping igen. Träffade tjejen som bodde där innan mig och fick även en genomgång av vaktmästaren. Och så fick jag äntligen nycklarna i min hand, wiiie!! :D Det börjar kännas verkligt nu.. Tro det eller ej. Haha. 
Därefter åkte jag och min kära mamma till IKEA en sväng. Jag köpte lite nödvändigheter som diskställ, glas, muggar, skärbrädor, köksredskap, toaborste, osv. Inte så mycket, men vi kollade mest in dom stora grejerna (köksbord, hyllor, soffa..). Vi tänkte åka till IKEA i Kållered någon dag framöver, dom har ett mycket större sortiment än i Jönköping. Det är så mycket man behöver när man ska flytta hemifrån för första gången! Det är fan inte klokt. Men kul är det kan jag lova :)

En rolig sak - ikväll när jag kom hade jag fått ett brev där jag blev erbjuden ännu en lägenhet. Och jag som inte trodde att jag skulle få napp på en enda haha.

Något annat har jag väl egentligen inte att skriva idag. Kvällen blir lugn och skön med popcorn och tv.
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0