In till stan

Godmorgon.
Idag är jag på bra humör. Jag har fått sova ut ordentligt och är piggelin. Jag har myst i soffan med te och skvallertidningar hela morgonen. Underbart. Har även hunnit kolla runt lite på lägenheter men jag tycker inte att det finns så mycket, men vi får se.. Skolan börjar ju om exakt två veckor. Jag börjar bli nervös, tror inte riktigt att jag har fattat att jag ska börja plugga. Och jag vet egentligen inte om jag är så pepp på det, men ju snabbare jag börjar desto tidigare är jag färdig. Det år så jag tänker, haha.

Idag ska jag åka in till stan och möta upp mamma. Jag behöver en ny mobil. Min gamla stänger av sig själv hela tiden och cpar. Jag har haft den i tre år nu så det kanske är på tiden att byta ut gamlingen :P

Sony Ericsson W595
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0