Imorgon kör det igång

Hej på er :)
Jag sitter och kollar på Johan Falk och äter lite kvällsmat. Omelett, mums :)
Idag har familjen & mormor varit här på besök. Underbart! Jag har saknat dom så. Mormor tyckte lägenheten var jättefin. Och det har hon ju väldigt rätt i måste jag säga, hihi. Jag trivs väldigt bra här. Idag har vi fått upp lite fler hyllor och tavlor på väggarna, lampor i taket och så hade sötnosarna med sig en micro till mig! Wiieee :D Taaack.

Imorgon börjar allvaret. En lång dag kommer det att bli, nio till fem. Puuh. Men jag ser faktiskt framemot det. Det ska bli kul att äntligen få sätta igång, på riktigt.

Nu ska jag diska. Bläää, jag hatar att diska. Riktigt tråkigt är det, men det måste göras, annars kommer det snart att se ut som ett bombnedslag i mitt kök.

Hörs imorgon efter skolan.
Och Kajsa btw, skype imorgon maybe? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0