Hooome!!

Äntligen hemma !
Japp, igår tog jag bussen hem till älskade Västergötland. Småland bye bye. Det känns väldigt skönt att vara hemma, även om det bara är för några dagar.
Mår dock skit. Jag är dunderförkyld. Inte kul alls. Min näsa är omöjlig att andas genom och mitt huvud känns som seg kola. Usch. Inte blev det bättre av gårdagen heller. Vi firade ju Maz igår, hon hade lokalfest i Åby. Jag och Hellis var grymt sega och otaggade i början, men det släppte efter ett tag och sen hade jag faktiskt jättekul.
Bilder kommer. Glömde min kamerasladd i Jönköping så det får vänta.

Jag borde egentligen bädda ner mig under täcket men det är ju faktiskt lördag och jag är hemma. Så vila får jag göra imorgon, nu ska jag åka iväg och träffa mina fina vänner Elin och Moa. Vi ska ha filmkväll och mysa, så det bli nog lugnt ialla fall. Tack och lov, det kan behövas :)

Förkylningspussar !


Aida, Maz, Täss, våren 09.
Grattis gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0