Home

Hallå.
Hemma från skolan, skööönt. Vi hade bara en föreläsning idag, om hälsa. Mycket information på en gång, men ganska intressant. Det var skönt att få träffa alla igen och prata igenom allt plugg och ångest. Det var fler än jag som hade lite småpanik igår. Chirin satt uppe till två inatt och var fortfarande inte klar. Haha, fyfan säger jag bara. Men det sjuka är att jag på något sätt mår bättre när jag får höra att andra också är stressade och tycker att det är jobbigt. Lite konstigt kanske, men jag blir lugnare då på nåt sätt.. ;) Att inte vara ensam.

Jag bokade precis biljett hem :) Det ska bli sååå skönt att få komma hem några dagar. Saknar alla så otroligt mycket!  Wihooo :D

Nu ska jag gå och läsa lite och sen fixa iordning mig! SITTNING IKVÄLL, TAGGA, TAGGA, TAGGA!! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0