Happy new year

Zääänare ;)
Jaha, nu är det januari och ett nytt år med nya möjligheter. Eller nåt.. Några nyårslöften har jag inte i år, jag håller dom ändå inte. Förra året var mina löften att börja träna som en tok, äta supernyttigt och sluta röka? Tycker att jag har lyckats ganska bra med dom två första faktiskt. Nu gäller det bara att fortsätta i samma bana så ska det nog se bra ut till sommaren! Haha. Och så var det den förbaskade rökningen. Jag tänker såklart försöka dra ner på skiten. Det ska jag.

Nyårsafton var lyckad, trevligt och ganska lugnt :) Vi var några stycken hemma hos Helenas jobbarkompis Kew. Jag kände inte ens hälften men det var kul. Vi spelade spel, drack gott och tjötade. Efter tolvslaget hade vi planerat att gå ut, men vi blev så sega att det sket sig. Dessutom hade jag aldrig pallat att stå ute och köa i kylan, uuh!

God fortsättning mina vänner :)


Lööv jo


Tjejor


Johanna, Kew, Täss


Skål


Tolvslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0