GÖTT!!

Godmorgon.
Vilken härlig dag. När jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret var det alldeles jättevitt. Det måste ha snöat hela natten, wiiie!! Jag tänkte egentligen följt med mamma och åkt skidor, men min tandvärk/tandköttsinflammation har blivit helt överjävlig så jag pallade inte. Jag har sköljt munnen med något medel som jag köpte på apoteket igår och tagit en värktablett. Och imorgon har jag äntligen tid hos tandläkaren. Vill slippa den här skiten nu.

Igår var en bra dag. En mycket bra dag. Jag har inte nämnt det här i bloggen, tror väl att det ger otur att prata om saker i förtid eller nåt haha.
Ialla fall, igår var jag på lägenhetsvisning i Jönköping. En jättefin liten studentlägenhet lite utanför stan, och jag fick den!! Tro det eller ej, men den är min! :D :D WOHOO!! Den är inte speciellt stor, bara 24 kvadrat, men den är nyrenoverad, jättefräsch och jag gillar den jättemycket.
Det känns helt otroligt, jag har haft sån tur. Gud vad glad jag är.

Kajsa, date klockan nio?
Puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÅH JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD FÖR DIG!!!! Åh du kan senare! Japp kl 9 it is!

2010-01-06 @ 13:12:29
URL: http://kwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0