En bra dag.

Filmen var sådär, ingen jag kommer se igen. Men jag och Elin hade ialla fall en supermysig kväll tillsammans. Sista kvällen innan jag flyttar, eftersom hon åker till Branäs imorgon. Biaaatch!! ;)
Jag gjorde av med en del pengar idag skulle jag tro, både på nödvändigheter och mindre viktiga saker;

hårfön
ansiktskräm
hörlurar
GI-kokbok
sminksvampar
tre tröjor/toppar
väska 

Ajaaj det sved i plånboken, men vafan jag är snart fattig student och då kommer jag väl få leva på nudlar och vatten.

Imorgon ska jag upp och jobba. Det tar verkligen emot, jag antar att jag har varit ledig och vilat upp mig på tok för länge. Då blir det på något sätt ännu tyngre att gå till jobbet tycker jag.
Jaja, godnatt på er<3 


Gina tricot 199 kr


Gina tricot 249 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0