Love life

Det är helt galet här. Fest dygnet runt, och vi som ska bli sjuksköterskor... Haha. Igår morse vaknade jag upp med texten I was here på halsen. Och min snygga overall börjar bli lagom smutsig och nerkladdad nu :) Göött.

Ikväll var det prova-på-sittning, den riktiga är på onsdag. Jag var bara med på sittningen och struntade faktiskt i att gå ut idag, är alldeles för sliten för att orka.. Jag sparar mig till imorgon och lördag istället ;) Då blir det fääääst, WOHOO!!

Förövrigt så fattar jag inte hur jag kunde oroa mig över om jag skulle få vänner eller inte. Jag vet att jag är väldigt social av mig, men självklart oroar man sig ändå.. Ialla fall, jag har träffat hur många fina människor som helst här :) Underbara på alla sätt och vis. 
Appropå fina vänner, igår träffade jag Aida på kvällen. Vi gick ut och åt :) Myspys! Det är så skönt att ha henne här, bara 13 min med buss från mig. Skitbra.

Nu ska jag fixa iordning lite nattamat och sen krypa ner i sängen och kolla på en film :) Myys, första riktiga kvällen hemma i lägenheten. Skitskönt ska det bli.


K Ä R L E K till alla därhemma. Sov så gott. Puss.



Angelica och jag, när overallerna var nya ;)






Sköööning!


Caps!




Today


Kommentarer
Postat av: Kaj

Precis, inget att oroa sig for en san social varelse som dig! haha festa at mig med mobboffret :D:D

2010-01-23 @ 06:26:00
Postat av: Täss

haha ska jag göra! :D

2010-01-23 @ 12:35:42
URL: http://ttesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0