Årets första bio!

Shooo :)
Jag sov ganska länge idag, misstänker att jag stängde av mobilalarmet i sömnen för klockan var på tok för mycket när jag vaknade. Jag har ätit frukost och ringt några samtal ang min hemförsäkring. Blä så tråkigt. Känner mig vuxen och ordentlig. Mitt liv håller på att göra en helomvändning. Och jag tycker faktiskt att det ska bli hur spännande som helst. Flytta hemifrån, egen lägenhet, ny stad, ny skola och nya människor. Det är klart jag är skitnervös och faktiskt lite rädd, men samtidigt ska det bli jättekul :D Jag behöver förändring i mitt liv.

Om en timme ska jag ta bussen in till stan och fixa lite grejer. Sen ska jag möta upp Elin för årets första biobesök :) Sherlock Holmes.

Funderar på att fixa en tavla med bilder från min och Mandys Greklandsresa i somras. Det var en underbar vecka på flera sätt och jag har många fina minnen därifrån.


Miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0